maandag 27 oktober 2008

AIWA

Hey mensen,

Mee gekregen in de pers dat AIWA van SONY is geworden? De helpdesk van Sony in ieder geval niet. Bel je op om een AIWA product bij te bestellen, wordt je eerst 3 keer doorverbonden. Daarna krijg je een mevrouw aan de lijn die nog nooit van AIWA gehoord heeft. Na even in de wacht te hebben gestaan wist ze opeens wel wat AIWA was. Ook wist ze te vertellen dat er bijna geen naleveringen zijn. Mijn antwoord: biedt me dan een alternatief!. Maarja, dat was blijkbaar teveel voor een helpdesk zo sochtends vroeg. Of het was zuid-afrika, dan was het al middag, tja... In ieder geval heeft mevrouw me toen weer in de wacht gezet. Daarna vertelde zij mij dat er een vervangend product geshipped kan worden voor 41euro, dat gaan we dus niet doen! Voor dat geld en een beetje meer heb je een totaal nieuw product hier om de hoek. Radiotorrentje (met nieuwe leeskop voor mijn cd's, misschien zelfs MP3 ondersteuning), boxen en afstandsbediening. Dus....

Mzzls,

Geen opmerkingen: