vrijdag 10 oktober 2008

Internetprovider

Hey mensen

Tis weer een ramp, opbellen naar mijn internetprovider.

Sinds kort ben ik een abbonee van interNLnet, deze provider heeft de diensten over genomen van Fiberworld, mijn voormalige provider.

Nou heb ik daar van allerlei brieven enzo voor gehad, maar daar staan nergens mijn gebruiker gegevens in. Ik heb alleen een debiteurennummer. Gelukkig stond er wel een telefoonnummer van de helpdesk. Die heb ik gebeld. Na een wachtrij van 90 min kwam ik eindelijk aan de beurt (3x30 min). Ik heb twee keer een bel afspraak proberen te maken, maar daar werd ik niet op teruggebeld (werd binnen 24 uur beloofd, dat zijn 3 werkdagen van 8 uur neem ik aan?...). Maarja, nu heb ik eindelijk de gegevens, laat ik zo maar eens gaan inloggen en zien wat er gebeurt.

Mzzls,

Geen opmerkingen: