vrijdag 10 oktober 2008

InterNLnet

Het wordt nog mooier

Mijn facturen zie ik helemaal nog niet in mijn InterNLnet mailbox staan.
Dus ik vermoed dat ze dan per post binnen komen. Gelukkig heeft fiberworld voor mij een FAQ opgesteld.

*

FACTURERING

1. Hoe vaak factureert InterNLnet mijn internet- en/of telefonieabonnement?

InterNLnet factureert maandelijks uw abonnementstarief van het begin tot het eind van de maand. De factuur zult u halverwege de maand ontvangen.

2. Hoe verloopt de betaling van mijn abonnement?

De facturering door InterNLnet verloopt middels een automatische incasso. Wanneer u geen automatische incasso wenst ontvangt u uw factuur per post. InterNLnet brengt u hier maandelijks  € 2,50 voor in rekening.

3. Hoe sluit de facturatie van Fiberworld aan op de facturatie van InterNLnet?

Fiberworld heeft diverse klanten voor verschillende termijnen gefactureerd. InterNLnet factureert u in alle gevallen pas vanaf de datum dat Fiberworld u niet meer factureert. Dit kan ook de reden zijn waarom u misschien een factuur van nul euro ontvangt van InterNLnet.U betaalt dus niet dubbel voor uw verbinding.

4. Waarom ontvang ik mijn eerste factuur per post?

De eerste factuur die u van InterNLnet ontvangt wordt verstuurd per post. Hiervoor is gekozen omdat InterNLnet u graag persoonlijk welkom heet en u van extra informatie wil voorzien. In het vervolg ontvangt u uw facturen in uw InterNLnet mailbox, tenzij u dit anders heeft aangegeven bij InterNLnet.

*

Nou, daar worden we wijzer van, krijg ik nou mijn factuur per post of email?

Ik heb maar een vraag gestuurd naar de helpdesk, we zullen wel zien wat ze erop antwoorden.


Mvg,


Jasper van Weerd

Geen opmerkingen: