maandag 20 oktober 2008

Studielink

Fantastisch, de website van studielink doet weer wat het moet doen. Snap nog steeds niet waarom ze geen DigiD gebruiken, zoals alle overige overheidswebsites. Die ken ik uit mijn hoofd, nou heb ik dus weer een appart gebruikersnaam en wachtwoord alleen voor Studielink... maarja. Mijn adres is nu toegevoegd, niet gewijzigd.

In het overzicht is er echt onduidelijkheid, ik heb namelijk mijn adres al veranderd bij de IB groep, dat is echter niet te zien bij studielink. Dus daar snap ik dan weer niks van. Ik kan het bij de IB nog wel aan laten passen, maar dat schiet niet op.

Daarnaast maakt studielink geen onderscheid tussen een correspondentieadres en een woonadres. Waar de IB dan weer wel verschil in maakt. Heel onduidelijk allemaal.

Dan nog zoiets, bij studielink moet je een vast nummer opgeven... Welke student heeft er nou een vast nummer? Misschien een skypein?

Mzzls,

Geen opmerkingen: