vrijdag 10 oktober 2008

Telecomprovider

Hey mensen,

Nou zit ik dus bij HI, een label van KPN Telecom, daar heb ik het genoegen om gebruik te maken van een HI SIM ONLY . Daarbovenop wou ik graag een bundel om mijn telefoonkosten van het overschreiden van de belminuten terug te dringen. Daarvoor belde ik met (goed bereikbare) servicedesk van HI, alleen er was een probleem...

Na dat er op werd genomen, werd er goedendag gezegd... maar ik zat op een andere lijn, dus zei; "een momentje AUB".  Werd er pardoes opgehangen. Ongelooflijk. Wou meteen een klacht sturen naar de helpdesk van HI. Maar dat ging niet want de website voor het indienen van klachten lag eruit. Wel zo fijn...

Ik opnieuw bellen, want mijn probleem (teveel belkosten) was nog steeds niet opgelost met de genoemde bundel. Dat was duidelijk te zien op mijn telefoonrekening. Ik een mevrouw waar ik aan vroeg of er alternatieve bundels waren om mijn belgedrag op te vangen... Meteen werd gevraagd waarom ik een standaard buitenlandbundel heb lopen (sukkels, das extra geld, nooit extra vermelden), maarja... dat deden ze dus wel. Ik uitleggen en nogmaals mijn vraag stellen. Tja, er was nog een avond en weekendbundel. Ik vragen naar het verschil met de andere bundel en de voorwaarden. 

Toen kwam het nieuws: de bundel loopt dan van 20:00 tot 8:00, en belt tussen die tijden naar alle nummmers van KPN labels. Ik vragen: "Geld dat ook voor die andere bundel?"... Ja, dat gold ook voor die andere bundel... Ik zeggen: "dan snap ik het probleem". Van al mijn vrienden heeft welgeteld één iemand een KPN label als nummer. 

Tis wat!

Weten we dat ook weer.

Mzzls,

Geen opmerkingen: