zaterdag 22 november 2008

Hyves

Hey mensen,

Deze maand goldmembership aan het testen op hyves.
Maar het bevalt me niet bepaald.
Er zit een grote storing in vele pagina's.

Heb de klantenservice van hyves gemaild.
Eerst kreeg ik de vraag screenshots te sturen.
Meerdere screenshots gestuurd uit IE en Chroome...

Krijg ik terug:

"Bedankt voor je mailtje. We zijn op de hoogte van het probleem (dankzij jou en andere oplettende hyvers) en doen ons uiterste best om het probleem op te lossen. Ik hoop dat je begrip voor de situatie hebt en wat extra geduld kunt opbrengen."

Dit is nu al weer enkele werkdagen gelee, schiet al op dus... isset niet?

Hou jullie op de hoogte!

Mzzls,

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb dinsdag 24 maart 2009 een nieuw pass word aangemaakt EN NIET OPGESCHREVEN EN DUS VERGETEN. Ik zend een E-mail voor een nieuw pass word (binnen 1 minuut) MOOI NIET NU IS HET DE 26E EN IK KAN NOG MIJN HYVES NIET OP????

Jasperwillem zei

Hallo Annoniem,

Na een maand had ik niet de behoefte de Gold service langer af te nemen. Ik ken het idee.

Mvg,

Jasper