zondag 30 november 2008

Studielink

Goedendag allen,

Studielink heeft gereageerd per email, met een uitleg over de reactie van de helpdesk, deze is als volgt:

"Bij een verhuizing geef je het nieuwe GBA-adres door aan de gemeente. Ook Studielink zal dit (verificatie-)adres automatisch via de IB-Groep overnemen. Indien je ervoor kiest om een ander correspondentieadres op te geven, zal alleen de onderwijsinstelling van dit adres gebruik maken.

Het correspondentieadres wat bij de IB-Groep van jou bekend is dien je altijd apart bij de IB-Groep te wijzigen. Zodoende kunnen we je adviseren om je gegevens niet in Studielink te wijzigen, maar alleen door te geven aan de IB-groep.

Ondanks de berichtgeving aan de telefoon is het helaas niet mogelijk om je klacht digitaal door te geven. Hiervoor onze excuses. We verzoeken je klacht op te sturen naar Stichting Studielink, Graadt van Roggeweg 340 3531 AH Utrecht."

Na deze mail heb ik gevraagd of er nu nog een opvolging plaats vind naar aanleiding van dit schrijven. Een uitleg op de FAQ bijvoorbeeld. Helaas heb ik hier geen bericht meer op mogen ontvangen. Daarnaast vind ik het opvallend dat bij een modern instituut als studielink het niet mogelijk is om digitaal een klacht in te dienen. Blij ben ik wel dat het mogelijk is.

De vraag is nog wel onder wie zijn verantwoording studielink nou valt. Aangezien dat nergens te vinden op de website, zoals eerder vermeld in mijn blogpostings heb ik kastje-muur gedaan als het gaat om het begrijpen van de verantwoording van de site en de omgang met mijn persoonsgegevens inzake mijn uitkering van de IB.

Mzzls,

Geen opmerkingen: