maandag 24 november 2008

Tros Radar

Hey mensen,

Nou keek ik net naar Tros Radar, daar werd gepromoot om lid te worden van het Tros Radar Test Panel. Dat leek me wel wat. Maar wou eerst meer informatie hebben. Na even rondkijken op de site vond ik een filmpje met voorlichting en een uitleg over wat er wordt verwacht. Je zal enkele keren per jaar als klant van een bewust merk benaderd kunnen worden met een enquete. 

Eenmaal besloten dat ik graag lid wou worden van het panel liep ik toch tegen enkele dingen op, zowel positief, als negatief,

Positief:
  • Bij elke vraag wat het mogelijk om te reageren met suggesties en opmerkingen
  • Er was een balk met hoe ver ik was in het proces
  • Na het vastlopen van de sessie waren mijn gegevens nog niet opgeslagen, dus kon alsnog met mijn emailadres de registratieprocedure starten
Negatief:
  • Ik heb geen bevestigingsmail gehad, ik weet dus niet of ik het volledige proces juist heb doorlopen. Meteen na de bevesting klaar te zijn kon ik nog niet inloggen met mijn gegevens.
  • De vragen werden gesteld in een pop-up, ik kan dus niet controleren of mijn gegevens veilig worden behandeld door mijn browser. Daarnaast blokkeert mijn browser pop-up's.
  • Bij een vraag die ik verkeerd begrepen had (Maakt u wel eens gebruik van een reisorganisatie om een reis te boeken?) , ging ik er vanuit dat passagiercarriers hier ook onder vielen. Dit bleek niet zo, dus heb ik op TERUG gedrukt in mijn browser. Hierbij liep de sessie vast en kon ik opnieuw beginnen.
Voor een consumenten organisatie dus nog zaken die kunnen worden aangepakt. Verder een totaal positieve ervaring. Hoop alsnog op een later tijdstip te horen of ik nou lid ben geworden of niet.

Mzzls,

Geen opmerkingen: