donderdag 12 maart 2009

De Supermarkt

Hey all,

Mooi land hebben we toch, met kratten vol versgoed uit het andere eind van de wereld... En allemaal voor een redelijk lage prijs. Alleen wat ik niet snap... Is dat je bij de goedkope supers alleen kan inkopen voor grote gezinnen als het gaat om groente. Ik hoef niet 5 stuks prei... 1 is genoeg.

Ik naar een andere super, op moment dat ik binnenstap vraagt een meneer naast een jongedame van rond de 16 waar een product ligt, het antwoord is fantastisch; "Ik werk hier pas sinds vandaag, ik heb geen idee waar dat ligt meneer en ik heb nu pauze."

De dame is questie heeft waarschijnlijk nog geen klantentraining gehad. Deze meneer gaat waarschijnlijk het product niet kopen. Daarnaast is gewoon ronduit onbeleefd, aangezien het er als een snauw uitkwam. Je bent niet op school...

Je kunt toch simpel de klant meenemen naar een andere medewerker en deze de vraag voorleggen, waarna je alsnog je pauze kan nemen.

Tis af en toe zo makkelijk,

Cheerz,



Geen opmerkingen: