dinsdag 18 augustus 2009

Accountbeheer #1

Hey mensen,

Vandaag even aan het ontgooglen geslagen. Ik ga namelijk soliciteren. Het fijne is dat de meeste mensen niet rekening houden met dit aspect. Het accountbeheer laat bij veel websites te wensen over.

Neem bijvoorbeeld reismee.nl, deze website heeft namelijk de volgende invulling van de FAQ;

Veelgestelde vragen

Hier komt een overzicht met veelgestelde vragen

Handig toch, als je wilt weten hoe je account kan verwijderen.
Het kan in ieder geval niet in de opties.
Bellen kun je ze ook niet.
Wel kun je ze emailen via een "mailto" link.
De computer waar ik nu op werk ondersteund dit niet.
Dan maar het contactformulier ingevuld en afwachten maar...
Ook hopen dat zij niet terugschrijven met;

"Uw account is verwijderd"

Want wat als ik nou de account van mijn zus wou verwijderen en toevallig onder mijn account de vraag stelde?

Keep you up to date,

Geen opmerkingen: