vrijdag 1 oktober 2010

Studielink III

Goedendag allen,

Vandaag kreeg ik vanuit studielink een bericht met een bijwerking van mijn adres op basis van GBA gegevens. Dat is opvallend, daar de enige mutatie die ik heb uitgevoerd is, een mutatie is geweest van het corresponditieadres inzake mijn account op mijn hogeschool. Vandaag contact met mijn hogeschool gehad, daar is mijn juiste correspondentieadres beschikbaar (niet mijn woonadres).

Natuurlijk heb ik ook een mutatie gedaan op mijn studie door middel van een herinschrijving, waarbij het zou kunnen dat er een procedure word gestart ter controle (een match) tussen de bij studielink bekende gegevens en het GBA. Wel vind ik opvallend dat ik hierover per email word geupdate, zonder dat ik hierin word geconsulteerd. Denk hierbij aan een bevestiging op de account.

Tijdens de mutatie voor herinschrijving is er ook iets fout gegaan inzake de betalingsregistratie. De betaling die reeds geschied is bij mijn hogeschool, welke ook geregistreerd stond voor studiejaar 2010-2011 is weer verdwenen. Na contact met mijn hogeschool blijkt dat dit een niet nieuwswaardige fout is bij studielink. Dit soort dingen gaan vaker fout. Blijkbaar ligt er dus nog steeds geen stabiele basis aan de account van studielink inzake registratie en notificering, cq. bevestigingen.

Opvallend weer,

Cheerz,


Geen opmerkingen: